For English, please use an extension to translate the content.

Livrare        

Livrarea națională are un cost de 14.99 RON pentru livrările la adresa clientului și 13.99 RON pentru livrarea la pachetomatele firmelor de curierat. Pentru comenzile cu plata ramburs, se va aplica o taxă de procesare în valoare de 3 RON

Comenzile cu valoare mai mare de 280 RON beneficiează de LIVRARE GRATUITĂ pe teritoriul României.

Predarea către curier a coletelor se face in 1-2 zile lucrătoare. Livrarea se face in 1-3 zile lucrătoare în funcție de localitatea clientului. Ziua predării fiind considerata ziua 0.

Comenzile cu produse "În stoc" sunt expediate de luni pâna vineri. Dacă plasarea comenzii are loc sâmbătă sau duminică, aceasta va fi livrată în următoarele două zile lucrătoare.
În cazuri excepționale vom contacta clientul pentru a comunica întarzierea / anularea expedierii.

Produsele care nu se află în stocul magazinului (La comandă / Back-order) sau produsele aflate la precomandă (Pre-order) nu pot fi comandate și livrate în mod automat. Produsele se află în stocul furnizorilor sau nu au fost încă lansate de casa de discuri.

Produsele la "Pre-comandă" au un termen special de livrare, aproximativ 14 zile lucrătoare din momentul lansării.

Produsele aflate "La comandă" au termen de livrare de aproximativ 14-21 zile lucrătoare.

Toate coletele sunt trimise cu număr de urmărire. În cazul pierderii coletului, rambursările catre client se fac după răspunsul final al transportatorului, când coletul este declarat pierdut de către acesta.
Răspunsul final al transportatorului vine în maxim 90 de zile din momentul reclamației depuse de Click For Music SRL către furnizorul de servicii logistice.


Livrare internațională în UE și țări NON-UE

Utilizăm serviciile poștale internaționale cât si serviciile de curierat internațional, urmând să alegem cea mai convenabilă metodă de expediere, în funcție de adresa destinatarului. După expedierea comenzii veți primi numărul de urmărire aferent transportatorului ales de Click For Music SRL.

Costurile pentru livrarea internațională se calculează automat, în funcție de greutatea, volumul produselor din coș și țara de destinație.

Termenul de livrare variază de la 3-7 zile lucrătoare pentru comenzile expediate prin curier, la 14-30 zile lucrătoare în cazul serviciilor poștale. În cazuri excepționale, termenul de livrare al trimiterilor poștale poate ajunge și la 30-60 zile, aceste trimiteri depinzând de evenimentele globale și de îngreunarea tranzitării vehiculelor în țările NON-UE.

Toate coletele sunt trimise cu număr de urmărire. În cazul pierderii coletului, rambursările către client se fac după răspunsul final al transportatorului, când coletul este declarat pierdut de către acesta.
Răspunsul final al transportatorului vine în maxim 90 de zile din momentul reclamației depuse de Click For Music SRL către furnizorul de servicii logistice.

Cumpărătorul este obligat să anunțe neprimirea coletelor expediate prin serviciul poștal în termen de maxim 80 de zile, în caz contrar, nu se pot adresa reclamații către operator.

Comenzile cu produse "În stoc" sunt expediate de luni pâna vineri. Dacă plasarea comenzii are loc sâmbătă sau duminică, aceasta va fi livrată în următoarele două zile lucrătoare.
În cazuri excepționale vom contacta clientul pentru a comunica întarzierea / anularea expedierii.

Produsele care nu se află în stocul magazinului (La comandă / Back-order) sau produsele aflate la precomandă (Pre-order) nu pot fi comandate și livrate în mod automat. Produsele se află în stocul furnizorilor sau nu au fost încă lansate de casa de discuri.

Produsele la "Pre-comandă" au un termen special de livrare, aproximativ 14 zile lucrătoare din momentul lansării.

Produsele aflate "La comandă" au termen de livrare de aproximativ 14-21 zile lucrătoare.

Serviciul de asigurare colet împotriva pierderii

În cazul asigurării coletului împotriva pierderii, nu așteptați rezolvarea situației în termenul de 90 de zile.
Este suficient să raportați și să documentați pierderea coletului, iar noi găsim o soluție în termen de 10 zile lucrătoare din momentul notificării.

Acest serviciu nu se aplică coletelor deteriorate! Coletele deteriorate trebuie refuzate de client.

Soluțiile oferite de noi:

- În funcție de disponibilitatea produsului, putem expedia un alt colet asemănător în termen de 7 zile lucrătoare de la data notificării.
- Putem trimite alte produse cu valoare asemănătoare în termen de 7 zile lucrătoare de la data notificarii.
- Returnarea sumei achitate în termen de 7 zile lucrătoare din momentul semnalării problemei.
- Dacă produsele se află în stocul furnizorului, le putem comanda și reexpedia în termen de 20-40 zile lucrătoare.


Obligațiile consumatorului privind livrarea:

Cumpărătorul este obligat să refuze coletul dacă acesta este deteriorat, umed sau vizibil distrus.
După ce coletul reintră in posesia Click For Music, cumpărătorul va primi un alt colet cu produsele comandate sau suma de bani plătită (dacă există plată în avans), în cazul indisponibilității produselor.
Responsabilitatea recuperării daunelor intră în responsabilitatea vânzătorului.

Click For Music nu poate face demersurile recuperării daunelor de la firma de curierat sau servicii poștale dacă trimiterea a fost primită fără obiecții de către destinatar, fapt ce duce la respingerea reclamațiilor ulterioare către vânzător.

Cumpărătorul este direct responsabil pentru datele furnizate prinvind livrarea. (Ex: numele străzii, nr. telefon contact, etc.)
Furnizarea datelor greșite de livrare aduce pierderea taxei plătite în scopul distribuirii acesteia.

Taxa pentru refuzarea sau neridicarea coletelor trimise în afară României (Se aplică începând cu 01/05/2025)

                Fee for refusing or not picking up parcels sent outside Romania (Applicable starting 01/05/2025)

  • Refuzarea sau neridicarea coletelor trimise în afară României, plătite cu card bancar sau Paypal, va duce la reținerea sumei plătite pentru transport, aceasta acoperind 50% din costul trimiterii și costul returului, costul fiind împărțit între vânzător și cumpărător. (Se aplică inclusiv cazurilor în care se oferă o adresă greșită sau incompletă)
  • Adițional, se va aplica și taxa de anulare a comenzilor în valoare de 5% din valoarea produselor din comandă.
  • Taxa reținută reprezintă comisioanele percepute de către procesatorii de plată pentru încasarea sumei și returnare ei.
    Va rugăm insistent să acceptați / ridicați comenzile din Easybox!
  • Refusal or failure to pick up packages sent outside Romania, paid by bank card or Paypal, will result in the withholding of the amount paid for shipping, covering 50% of the shipping cost and the return cost, the cost being divided between the seller and the buyer. (This also applies to cases where an incorrect or incomplete address is provided.)
  • Additionally, an order cancellation fee of 5% of the value of the products in the order will be applied. The withholding tax represents the fees charged by payment processors for collecting the amount and returning it.
  • The fee withheld includes the commissions charged by payment processors for collecting the amount and returning it.
    We kindly ask you to accept / pick up orders from Easybox!

Obligațiile vânzătorului prinvind livrarea:

Vânzătorul are obligația de a expedia comanda completă la adresa indicată de client. Greșelile din partea vânzatorului care duc la cheltuieli suplimentare de transport,
vor fi acoperite de către acesta. (Ex. expediere comandă incompletă, trimitere la o altă adresă decât cea specificată de client, etc.)
Vânzătorul are obligația de a furniza cumpărătorului numărul de urmărire al coletului expediat.
Vânzătorul are obligația de a ambala corect produsele, pentru a evita deteriorarea acestora în cazul mânuirii conforme de către curieri. Click For Music este exonerat de vină în cazul mânuirii defectuase a coletelor, răspunderea fiind a companiei de transport marfă.


Politică de retur

Consumatorul trebuie să își anunțe în scris intenția de a returna produsul prin formularul de contact sau la adresa de e-mail contact@kpopclub.ro

După aprobarea cererii de retur și stabilirea detaliilor privind transportul, procesul de retur începe in maxim 5 zile lucrătoare.


Costul returului din motive ce țin de client este în valoare de 30 RON pentru România. Această sumă reprezintă comanda de ridicare de la adresa dvs.și expedierea coletului la adresa noastră.


În restul țărilor, consumatorul trebuie să expedieze coletul din fonduri proprii, folosind modalitățile sale disponibile de transport, care includ neapărat serviciu de urmărire pentru colet. Acesta trebuie sa prezinte echipei Click For Music SRL dovada expedierii și numărul de urmărire dupa trimitere.

Returul din motive ce țin de expeditor este gratuit, comanda pentru ridicare a coletului va fi plasată de către vânzător în termen de maxim 5 zile lucrătoare.


Obligația cumpărătorului este de a ambala produsul în ambalajul de carton primit împreună cu produsul sau într-un ambalaj similar.

Produsul trebuie să ajungă la vânzător în starea în care a fost trimis de acesta.

Trimiterea defectuoasă cauzând deteriorarea produsului face imposibilă returnarea banilor către cumpărator.


Obligațiile care revin Click For Music SRL

Rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract.


Garanția de conformitate

Răspunderea privind garanția legală de conformitate, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Consumatorul trebuie să informeze Click For Music SRL în scris despre lipsa de conformitate în termen de doua luni de la data la care a constatat-o.


Conform legii nr. 449/2003


În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanţa lipsei de conformitate;
c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.


O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.


Conform OUG 34 din 2014, Articolul 9

Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. Link către lege

Click For Music SRL va returna contravaloarea produselor în termen de 14 zile de la data notificării de renunțare la cumpărare în cazul comenzilor anulate și încă neexpediate. În cazul returului produselor de catre client, Click For Music SRL va returna contravaloarea produselor în termen de 14 zile de la data intrării în posesie a coletului expediat de consumator.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul pentru o altă modalitate de rambursare. În cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis în scris de consumator.

Legislația privind returnarea produselor se aplică doar în cazul persoanelor fizice. Persoanele juridice nu au dreptul să denunțe unilateral contractul de cumpărare.


PRODUSE CARE NU SUNT ACCEPTATE RETUR


 OUG 34 din 2014 ART.16


“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
d) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost
desigilate după livrare.” Link către lege


Prin urmare, produsele fizice (CD-uri, DVD-uri, Blu-ray, discuri de vinil) și digitale (orice coduri digitale alfanumerice de activare pentru sisteme aplicații, servicii, abonamente și portofele digitale) nu se pot returna daca au fost desigilate de catre consumator. Excepție făcând erorile de imprimare a muzicii, caz în care produsul este acceptat retur și costul este suportat de Click For Music SRL.